SijaintiVantaa

AjankohtaAlkaa: 15.10.2017, klo 10.00
Päättyy: 15.10.2017, klo 15.00
KokoontumispaikkaUsmijärven koillinen parkkipaikka

Kokoontuminen klo 9.45 Hyvinkään ABC:llä (moottoritien länsipuoli), Hankkija-liikkeen etupuolella. Retkelle lähdemme klo 10.00 Usmijärven koilliselta parkkipaikalta (Usminrinteentie), paluu klo 15.00 mennessä samaan paikkaan. Säänmukainen vaatetus, juomista ja evästä mukaan. Lounastauon pidämme tulipaikalla. Maasto on vaihtelevaa ja kävelymatkaa tulee noin 10 kilometriä. Käytetään mahdollisuuksien mukaan kimppakyytejä. Kerro ilmoittautuessasi, jos tarvitset kyytiä tai voit tarjota sitä muille. Retken oppaana on latuneuvoja Pauli Sarivaara, joka vastaa retkeä koskeviin kysymyksiin: pauli.sarivaara@hotmail.com, puh. 040 822 9455 Ilmoittautuminen: Maarit Kylmäluoma, puh. 0400 811 570, maarit.kylmaluoma@elisanet.fi Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiLampien ja järvien retki Usmin Natura-alueelle
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 13.10.2017 mennessä

YhteyshenkilöMaarit Kylmäluoma
Sähköpostimaarit.kylmaluoma@elisanet.fi
Puhelinnumero0400 811 570

VANTAAN LATU ja POLKU RY

Vantaan Latu ja Polku ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Yhdistys järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ja Polku ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.