SijaintiRauma
Osoite Rauma

AjankohtaAlkaa: 17.04.2020, klo 13.00
Päättyy: 17.04.2020, klo 00.00

TULE LUONTORETKELLE PE 17.4. KLO 13 Tiesitkö, että pienikin oleskelu luonnossa edistää terveyttäsi mm. laskemalla verenpainetta ja ”nuorentamalla” aivoja. Lähde kanssamme luontoon virkistäytymään ikäihmisten luontoretkelle latumajareitille pe 17.4. klo 13. Retken aikana tutustut Nasulammen lähiluontopaikkaan, pääset testaamaan mm. tasapainoasi, kokemaan luontoelämyksiä tehtävärasteilla sekä nauttimaan pullakahvit ja makkarat nuotiopaikalla. Kokoontuminen latumajareitin lähtöpisteellä Metsätähdentien ja Pyynpäänkadun risteyksessä klo 13.00. Ilmoittautuminen ja kuljetustarve Tanja Hakulinen p. 0444036332 Tapahtuma on maksuton sisältäen myös pullakahvit ja makkaran. Reitti on esteetön eli sen voi kulkea myös rollaattorilla tai pyörätuolilla. Siskot ja Simot avustavat vapaaehtoisina. Yhteistyössä: Rauman kaupungin vanhus- ja liikuntapalvelut Voimaa vanhuuteen ohjausryhmä Rauman Latu Siskot ja Simot

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja kuljetustarve Tanja Hakulinen p. 0444036332