SijaintiPöytyä

AjankohtaAlkaa: 24.08.2018, klo 18.00
Päättyy: 24.08.2018, klo 22.00
KokoontumispaikkaKyrön maauimala

Tervetuloa Auranmaan Ladun ja Polun järjestämään Kyrön mini-triathloniin pe 24.8.2018. Lähtö klo 18.00 Matkat: uinti 150 m, pyöräily n. 16 km ja juoksu n. 4 km. Reitit merkitty sprayllä, tauluilla sekä nauhoilla. Sarjat ja osallistumismaksut: 1 henkilö: 15 € sis. osallistumisen, ajanoton, saunan ja suihkun sekä ruoan. Joukkue: 40 € sis. osallistumisen, ajanoton, saunan ja suihkun sekä ruoat 3 hengelle. Jokainen joukkueen jäsen suorittaa yhden lajin. Höntsä: 15 € sis. osallistumisen 1 henk., saunan ja suihkun sekä ruoan. Tässä sarjassa voit uida, juosta ja pyöräillä sellaiset matkat mitkä itsestä hyvältä tuntuu. Ei ajanottoa. Tärkeintä, että saat liikkua! Maauimalalla vesipiste, jossa tarjolla vettä ja urheilujuomaa. Pyöräilyssä vaatimuksena pyöräilykypärä päässä. Wc:t ja pukutilat löytyvät Kyrön maauimalalta. Kilpailukeskuksen osoite sekä uintiosuus: Kyrön maauimala, Ollilantie 12 21800 Kyrö. Ilmoittautuminen etukäteen ke 22.8.mennessä s-postilla: susanna.ansio@auranmaanyp.fi tai tekstiviestillä puh. 0503390054. Maksun voi suorittaa käteisellä paikan päällä tai Auranmaan Latu ja Polku ry:n tilille FI91 4711 1020 0081 99 viesti: osallistujan nimi/nimet ja sarja. Tilille maksusta tuo kuitti mukanasi paikan päälle tapahtumaan. Huom! Vaikka maksaisit käteisellä paikan päällä, tee ilmoittautuminen etukäteen. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita seuraavat tiedot: - 1 henkilö/joukkue/höntsä - Osallistujien nimi/nimet - Erityisruokavaliotoiveet - maksutapa: käteinen/tilille Tervetuloa liikkumaan yhdessä! T. Kyrö mini-triathlon tiimi

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilm. s-postitse susanna.ansio@auranmaanyp.fi 22.8.2018 mennessä tai tekstiviestillä 050-3390054.

Tapahtuman nimiKyrön mini-triathlon
Tapahtuman lajiMuu