SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 02.10.2020, klo 18.00
Päättyy: 02.10.2020, klo 21.30
KokoontumispaikkaSiperianranta

Kokoonnutaan Siperianrannassa klo 18 josta lähdetään vesille. Varaa mukaan retkieväitä, otsalamppu tai muu valaisin, matkapuhelin vesitiiviissä kotelossa ja vedenpitävä pussi missä vaihtovaatteet sekä riittävän lämmin vaatetus ja taukotakki. Melotaan retken aluksi Mustasaareen, jossa tehdään tulet, syödään eväitä, jutustellaan ja odotetaan kuun nousua. Kun hämärä ilta vaihtuu pimeydeksi lähdetään vesille ja aistitaan millaista on meloa yöllä kuutamossa. Melonnan jälkeen on mahdollisuus saunoa ja uida. Kuuhullut voivat myös leiriytyä yöksi Siperianrantaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista

Tapahtuman nimiKUUTAMOMELONTA / KUUHULLUJEN YÖ
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu6€ Nurlan jäsen
8€ Ei jäsen
Kausimaksaneet ja omalla kalustolla ilmainen

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostinurlamelonta.ari@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1700 (09/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.