SijaintiJärvenpää
OsoiteKansakoulunkatu 1, 04400 Järvenpää

AjankohtaAlkaa: 29.09.2018, klo 19.30
Päättyy: 29.09.2018, klo 19.30

Naisille suunnattua kuntolentopalloa pelataan koulujen aukioloaikoina kerran viikossa sunnuntaisin klo 19:30-21:00 Järvenpään yhteiskoulun ala-asteen liikuntasalissa (os. Kansakoulunkatu 1). Et tarvitse aikaisempaa kokemusta lentopalloilusta! Opastusta ja opetusta tekniikoihin ja itse pelaamiseen saa tarpeen mukaan! Pelaamme kaikkien iloksi ja riemuksi! Paikalla vetäjä jolla valmennustausta eli jos pelaajien kesken tulee tarvetta ja halua harjoitella enemmänkin niin ohjattuja harjoituskertoja järjestetään innokkuuden mukaan! Tervetuloa mukaan pelaamaan! Lisätietoja: Heidi Patrikainen, 040 741 3415 tai heke79@hotmail.com

Tapahtuman nimiKUNTOLENTOPALLOA
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiLentopallo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHeidi Patrikainen

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.