SijaintiKerava
OsoiteKeinukalliontie 42, 04250 Kerava Kerava

AjankohtaAlkaa: 25.09.2022, klo 10.00
Päättyy: 25.09.2022, klo 13.00

Metsämörrin juhlat ovat kaikille avoin, esteetön ja maksuton tapahtuma, tervetuloa mukaan! Tapahtumassa on erilaisia Metsämörri-aiheisia toimintapisteitä. Tapahtumapisteillä hyödynnetään kuvakommunikaatiomateriaalia moninaisten osallistujien osallistumisen mahdollistamiseksi. Muistathan pakata omat eväät reppuun, nuotiolla on myös makkaranpaistomahdollisuus. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Suomen ladun Uudenmaan latualueen jäsenyhdistysten kanssa. Mukana tapahtumassa on myös Yhteiset Polut - hanke. Lisätietoa Yhteiset polut -hankkeesta ja metsämörrin juhlavuodesta: https://www.suomenlatu.fi/vaikuta/me-vaikutamme/hankkeet/yhteiset-polut.html https://www.suomenlatu.fi/metsamorri-30-vuotta/etusivu.html

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Tapahtuman nimiKoko perheen Metsämörrin juhlat
Tapahtuman lajiMetsämörri
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSaija Eronen
Sähköpostisaijaeronen@gmail.com
Puhelinnumero0414652420

UUDENMAAN LATUALUE

Uudenmaan latualueeseen kuuluu 28 paikallisyhdistystä ja 2 tunturikerho. Aluetoiminnan tavoitteena on kanssakäymisen lisääminen sekä viestintä. Näiltä sivuilta löydät latualueen yhteyshenkilöt, julkiset asiakirjat ja yhteiset tapahtumat.