SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 21.10.2020, klo 17.30
Päättyy: 21.10.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskuksen yläparkki

Keskiviikkona 21.10 seikkaillaan pimeässä metsässä! Ota oma otsa-tai taskulamppu mukaan (uusin paristoin tai täyteen ladatut) ja tulkaa hämäräpuuhiin koko perheellä. OPASTETTU ALOITUS VAIN KLO 17.30-18.00 Kiljavan leirikeskuksen yläparkkipaikalta. Metsäreitti (n.1km) kulkee nuotiopaikalle, jossa voitte grillata omat makkarat tai syödä iltapalaa eväsrasioiden kätköistä. Mukaan voi ottaa oman teleskooppimakkaratikun. Istuma-alustat kannattaa pakata myös mukaan. Paluumatkalle tarvitaan jälleen lamppuja. Poluilla ei pääse rattailla. Mitä kaikkea metsästä löytyykään tuolloin? Tervetuloa mukaan! Pysäköinti leirikeskuksen yläparkkiin. Ohjaajat opastavat oikeaan paikkaan.

Tapahtuman nimiKoko perheen hämärähommat
Tapahtuman lajiPerheliikunta
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1700 (09/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.