SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 30.05.2019, klo 11.00
Päättyy: 30.05.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaTornimäen parkkipaikka, Tornimäentie 20

”Tour de Valkjärvi, eli Koko Hela Valkjärvi ympäri” ajetaan helatorstain ratoksi. Matkaa kertyy noin 30 – 40 kilsaa ja aikaa menee lenkkiin noin 4-6 tuntia. Matkalla vaihtelevaa maastoa kallioista savikkoon. Ei sovellu aloittelijoulle, vaan syytä olla jo kokemusta maastopyöräilystä. Koitokseen tarvitaan maastopyörä asiaankuuluvine varusteineen, kypärä päähän ja evästä ja juomaa, että pärjää. Lenkin vetää Aulan Jarkko ja mukanana myös muut ohjaajat! Lisäohjeita löydät Nurmijärven Ladun maastopyöräilijän ennakko-ohjeesta: ennakko-ohjeita. Mukaan omat eväät, taukovaatteita ja pyöränhuoltovälineitä, kuten pumppu ja omaan pyörään sopiva vararengas. Pakollisena varusteena asianmukainen ja kunnossa oleva maastopyörä, kypärä ja säänmukainen vaatetus. Lisäohjeita löydät Nurmijärven Ladun maastopyöräilijän ennakko-ohjeesta: http://nurmijarvenlatu.fi/toiminta/maastopyoraily/maastopyorailijan-varusteet-ja-oheita/>ennakko-ohjeita

Ilmoittautumisen lisätietoja

Mieluiten etukäteen; Hela Valkjärvi ympäri

Tapahtuman nimiKoko Hela- Valkjärvi ympäri MTB
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHaastava
Ilmoittautuminen 29.05.2019 mennessä

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.