SijaintiRaisio
Osoite Raisio

AjankohtaAlkaa: 01.05.2024, klo 00.00
Päättyy: 30.09.2024, klo 23.59

Pyöräilyyn kannustava leikkimielinen Kilometrikisa käynnistyy jälleen 1. toukokuuta. Pyöräilet sitten huviksesi tai tosissasi, lähde mukaan kesän kilometrikisaan Raision Rinkan joukkueessa. Käy kauppareissu pyörällä, kaikki kilometrit lasketaan! Luvassa on jälleen roppakaupalla pyöräilyn iloa ja riemua sekä hyvää mieltä ja kohonnutta kuntoa. Väittävät, että osallistuminen ja omien pyöräilykilometrien seuraaminen kannustaa polkemaan enemmän ja henkilöautokin jää kuulemma useammin kotiin. Rekisteröidy jos et ole aikaisemmin ollut kisassa mukana sivulla kilometrikisa.fi. Jos olit jo viime vuonna kirjaudu tunnuksillasi ja liity mukaan Raision Rinkan joukueeseen. Osallistumiskoodi joukkueeseemme on rinkka2024

Ilmoittautumisen lisätietoja

Jos olet ollut kisassa aiemmin, vanhat tunnuksesi toimivat edelleen (muista käyttää kirjautuessa käyttäjätunnusta). Jos olet mukana ensi kertaa, rekisteröidy ensin käyttäjäksi ja kirjaudu sisään.

Tapahtuman nimiKilometrikisa
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiPyöräily
Ilmoittautuminen 31.05.2024 mennessä

YhteyshenkilöArmi Laamanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
www-sivutraisionrinkka.fi

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Järjestämme perhetapahtumia ja retkeilykursseja. Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.