SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 01.05.2021, klo 08.00
Päättyy: 01.09.2021, klo 00.00
KokoontumispaikkaPyöräilijän koti

Kilometrikisa on työyhteisöjen, yhdistysten, seurojen, harrastusporukoiden, ystäväporukoiden tai minka tahansa joukkueiden välinen leikkimielinen kilpailu, jossa osallistujat kirjaavat pyöräilykilometrejään tai -minuuttejaan ylös ja kartuttavat oman joukkueen saldoa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tule mukaan Raision Rinkan joukkueeseen ja laske kesän aikana pyöräilemäsi kilometrit. Voit liittyä mukaan joukkueeseen jo nyt, mutta kilometrien kerääminen alkaa 1.5. 2021 LIITY sivulla www.kilometrikisa.fi, Joukkue: Raision Rinkka, Osallistumiskoodi: rinkka2021

Tapahtuman nimiKilometrikisa - Raision Rinkan joukkue
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöArmi Laamanen
Sähköpostiarmi.laamanen@gmail.com
Puhelinnumero0400721485

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.