SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 01.05.2020, klo 20.06
Päättyy: 22.09.2020, klo 00.00
KokoontumispaikkaPyöräilijän koti

Ilmoittaudu mukaan Raision Rinkan joukkueeseen. PYÖRÄILLÄÄN ITSELLEMME TERVEYTTÄ JA JOUKKUEELLE KILOMETREJÄ. Rekisteröidy sivulla https://www.kilometrikisa.fi. Luo itsellesi käyttäjätunnus ja salasana. Joukkueen tunnus on rinkka2020. Tämän jälkeen pääset kirjaamaan poljetut kilometrisi. Joka kuukausi arvotaan kaikkien osallistujien kesken Suomen Ladun Työsyhdepyörän ja Movegon lahjoittamia pyöräilyaiheisia palkintoja. Kisan loputtua palkitaan eniten polkeneet joukkueet.

Ilmoittautumisen lisätietoja

REKISTERÖIDY https://www.kilometrikisa.fi LIITY ryhmään rinkka2020 KIRJAA pyöräilemäsi kilometrit Rinkan ryhmälle.

Tapahtuman nimiKilometrikisa
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.