SijaintiLieksa

AjankohtaAlkaa: 21.04.2018, klo 12.00
Päättyy: 22.04.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Lähde mukaan kevätretkelle Patvinsuon kansallispuiston nauttimaan taianomaisista mäntykankaista, sekä silmänkantamattomiin ulottuvista aapasoista! Tällä retkellä hiihdämme Patvinsuon keväthangilla, leiriydymme Nälmänjoen telttailualueelle, nautimme herkullista nuotiolla valmistettua ruokaa sekä ihailemme luonnon heräämisen merkkejä pitkän talviunen jälkeen. Retkikuvaus: Saavuttuamme Lahnalammen pysäköintialueelle valmistelemme ahkiot lähtökuntoon. Valmistelujen jälkeen suuntaamme pohjoiseen kohti Nälmänjoen telttailualuetta. Kolmen kilometrin etapin jälkeen saavutamme kohteemme, perustamme leirin ja opettelemme talviretkeilyn perusteita. Leirin perustamisen ja päivällisen jälkeen jätämme ahkiot ja muun raskaan varustuksen leiriin ja teemme hiihtoretken suolle kevyessä varustuksessa. Leiriin palattuamme nautimme iltapalaa ja valmistaudumme yöpymiseen. Seuraavana aamuna aamupalan jälkeen puramme leirin sekä pakkaamme varusteet lähtökuntoon. Tämän jälkeen hiihdämme takaisin Lahnalammen pysäköintialueelle, josta lähdemme Joensuuhun. Retkelle osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta talviretkeilystä. Ajankohta: · 21.4. klo 12.00 – 22.4.2018 klo 14.00. · Lähtö Joensuusta lauantaina 21.4. klo. 12.00. Takaisin Joensuussa olemme seuraavana päivänä viimeistään klo. 14. Ryhmäkoko: 4-6 henkilöä. Hinta: 50€/henkilö Hintaan sisältyy: · Kuljetukset Joensuusta Patvinsuolle ja takaisin · Opastus · Päivällinen, iltapala ja aamupala · Kalusto: Sukset, Finngrip-siteet, sauvat ja lumikengät. Ahkio, Hilleberg-tunneliteltat. Tiedustelut ja ilmoittautumiset viimeistään 17.4.2018. Tuomas Törmänen tuomas.ttormanen@gmail.com puh. 040 703 2517

Tapahtuman nimiKevätretki Patvinsuolle
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 17.04.2018 mennessä
Hinnoittelu50€

YhteyshenkilöTuomas Törmänen
Sähköpostituomas.ttormanen@gmail.com
Puhelinnumero040 703 2517

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.