SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 19.05.2018, klo 08.30
Päättyy: 19.05.2018, klo 17.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Kuljemme ensin Iso-Melkutin järven ympäri kiertävän noin 7 kilometrin reitin. Kauniiden rantojen lisäksi alueella on eri ikäisiä metsiä ja arvokkaita suoalueita. Iso-Melkuttimen luonto on jääkauden muokkaamaa harjumetsää. Sitten siirrymme linja-autolla Saaren kansanpuistoon. Siellä kuljemme noin 3 kilometrin pituisen luontopolun. Reitti kulkee puolet matkasta Kuivajärven rantaa myötäillen ja puolet metsän siimeksessä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 14.5. mennessä. rinkka@raisionrinkka.fi tai 044 080 2430 Kaija Maksut maksetaan 14.5.mennessä Rinkan tilille FI60 5710 5210 0009 06 viite1038.

Tapahtuman nimiKevätretki Hämeen järviylängölle
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 14.05.2018 mennessä
Hinnoittelu20 euroa/ jäsenet
25 euroa/ei jäsenet
lapset 15v ilmaiseksi

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.