SijaintiTurku

AjankohtaAlkaa: 29.09.2020, klo 18.00
Päättyy: 29.09.2020, klo 18.00
KokoontumispaikkaTaimi II kokoustila u 21 Turku

Turun Latu ry:n siirretty sääntömääräinen kevätkokous pidetään tiistaina 29.9.2020 kello 18 Raittiusseura Taimi II:n kokoustilassa, Puutahakatu 21, Turku. Oli terveydellinen riski järjestää yhdistyskokous sääntöjen mukaisessa järjestyksessä. Ensinnäkin kokoukseen olisi voinut osallistua yli kymmenen henkilöä, mikä aluehallintoviraston päätöksellä oli kiellettyä. Lisäksi aiemman kokemuksen mukaan suurin osa osallistujista olisi ainakin ikänsä puolesta kuulunut ns. riskiryhmään. Hallitus asetti kansanterveydestä ja jäsenten turvallisuudesta huolehtimisen sääntöjen ja yhdistyslain noudattamisen edelle. Toisaalta siirto mahdollistaa ns. riskiryhmien mahdollisuuden vaikuttaa päätöksen tekoon. Muut yhdistyslain sallimat päätöksenteko muodot eivät olisi antaneet jäsenille yhdenvertaista mahdollisuutta osallistua päätöksentekoon. Kokouksen siirto ei aiheuta vahinko yhdistykselle eikä sen jäsenille. Kokouksessa käsitellään aikanaan tilikautta 2019 koskeva tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastajien lausunto, päätetään tuloslaskelman ja taseen vahvistamisesta sekä päätetään tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Tapahtuman nimiKevätkokous
TyyppiKokous
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöErkki Tuominen
Sähköpostipj@turunlatu.fi
Puhelinnumero0503371139
www-sivutwww.turunlatu.fi

TURUN LATU RY

Turun Latu keskittyy toiminnassaan kaikkina vuodenaikoina tapahtuvaan ulkoliikuntaan.
Tavoitteena on saada kaikenikäisten elämäntavaksi ulkoilu ja liikunta.

Turun Ladun toiminta tapahtuu vapaaehtoisten voimin. Lajivastaavat, ohjaajat ja hallituksen jäsenet eivät saa mitään palkkiota toiminnastaan.

Turun Latu ry. on perustettu 1.10.1956 ja se on rekisteröity 30.10.1956.
Turun Latu on Suomen Ladun jäsenyhdistys. Y- tunnus 0142277-4