SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 01.07.2020, klo 18.00
Päättyy: 01.07.2020, klo 20.30
KokoontumispaikkaSiperianranta, melontakontti.

Keskiviikkomelonnat on oiva paikka kehittää melontataitoja, paikalla on aina osaavia melontaohjaajia vinkkien antajina. Vaatimuksena peruskurssin suorittanut tai vastaavat taidot omaava. Melontamatkaa kertyy noin 7,5km. Lähtöpaikkana on uusi NurLan toimipaikka Siperianranta, Kiljavan sairaalan takana osoitteessa Kiljavantie 539, 05250 Kiljava. Parkkipaikkana toimii sairaalarakennuksen takana oleva alue, järven puoleinen. Huomioikaa, että alueella on 30 nopeusrajoitus. Kokoontuminen rannan tuntumassa kajakkikontilla. Koronamääräysten ja -suositusten mukaisesti. Pidämme riittävää etäisyyttä ja osallistuminen ei ole sallittu, jos tunnet flunssan oireita. Ennakkoilmoittautumista ei ole.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista

Tapahtuman nimiKeskiviikkomelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluEi jäsen 8€
NurLan jäsen 6€

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostinurlamelonta.ari@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1340 (12/2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.