SijaintiJärvenpää

AjankohtaAlkaa: 21.10.2020, klo 16.00
Päättyy: 21.10.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaVanhankylän Kartanon rantasaunalla

Järvenpään Latu tarjoaa mahdollisuuden talviuintiin Vanhankylän kartanon rantasaunalla. Talviuimareille on käytettävissä rantasaunan pesuhuoneet ja lämmin pukeutumis- / oleskelutila, sekä saunalliset vuorot kahdesti viikossa, keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Talviuintia järjestetään 18.10.2020 – 30.4.2021 välisenä aikana. Talviuintiin osallistuminen ei edellytä Järvenpään Ladun jäsenyyttä. Saunalliset vuorot ovat keskiviikkoisin klo: 16:00-20:00 ja sunnuntaisin klo: 10:00-16:00 (Naisille ja miehille on erilliset saunat ja pukutilat). Saunattomat uintivuorot ovat maanantaisin, keskiviikkoisin sekä perjantaisin klo: 6:30- 12:00 ja lauantaisin 10:00-14:00 (HUOM! Aamukunnossapito tehdään päivittäin klo 8:00 mennessä). Hinta: 3 €/ kerta, saunaton vuoro 5 € /kerta saunallinen vuoro Maksu maksetaan pukuhuoneissa olevaan lippaaseen. Useamman maksun voi maksaa myös kerralla Järvenpään Ladun tilille FI78 8044 0710 2005 52, VIESTIIN TALVIUINTI JA OMA NIMI. Huom. useampi maksu samalla kertaa, ei yksittäisiä maksuja. mahdollinen ovikoodi ilmoitetaan myöhemmin kävijöille. Ovien avaukset ja loppusiivoukset hoidetaan vapaaehtoisten talkoolaisten voimin. Aamun ”työt” on tehtynä klo.8.00 mennessä. Toivotaan että pukuhuoneet olisi tyhjät kun vuoro loppuu, ettei vapaaehtoisen tarvitse odotella että pääsee tekemään omat työnsä. Toki vielä voi liittyä talkoorinkiin vapaaehtoiseksi. Muutama kerta kuukaudessa/talkoolainen riittää. Jos jotain huomioitavaa/korjattavaa tulee tieto siitä Saijalle. Lisätietoja saija.eronen@hotmail.fi tai 041-4652420. Tervetuloa Järvenpään Ladun talviuimariksi!

Tapahtuman nimiKeskiviikko Talviuinti , Saunavuoro
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu3 €/ kerta, saunaton vuoro
5 € /kerta saunallinen vuoro

YhteyshenkilöSaija Eronen

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.