SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 14.06.2018, klo 19.00
Päättyy: 14.06.2018, klo 19.00
KokoontumispaikkaUkko-Pekan parkkipaikka

KESÄTEATTERIA MERIMASKUN KOLLOLASSA 14.6.2018 Lähde teatteriretkelle Merimaskuun. Näytelmä on nimeltään ”Rollaattorikapina”. Rollaattorikapina ottaa kantaa vanhusten elämiseen tämän päivän vanhainkodissa, mutta huumorilla ,kevyesti kesäteatteriin sopien. Näytelmästä löytyy valloittavia vanhuksia, käsittämättömiä käänteitä ja mikä parasta, tästä jää hyvä mieli vielä kotimatkallekin. Näin kuvataan teatterikappaletta. Lähtö kimppakyydein Ukko-Pekan parkkipaikalta klo 18.15. Jos tulet pyörällä, lähtö ko. parkkipaikalta 17.45. Esitys alkaa klo 19.00. Liput 15€, lapset alle 12v. 5€. Voit varata myös pullakahvit etukäteen hintaan 3€. Ilmoittauduttuasi ja maksettuasi lipun ja mahdollisen pullakahvin 2.6. mennessä yhdistyksen tilille FI47 5284 0220 0874 86 olet varannut paikkasi teatteriin. Käytä viitettä 5364 maksaessasi. Ilmoittautumiset ja tiedustelut sähköpostilla armonlaaksonvaeltajat@gmail.com tai puh. 040 4126715 Ulla.

Tapahtuman nimiKESÄTEATTERIA MERIMASKUN KOLLOLASSA
Tapahtuman lajiMuu