SijaintiHelsinki
Osoite Helsinki

AjankohtaAlkaa: 12.04.2021, klo 18.00
Päättyy: 12.04.2021, klo 20.00

Ma 12.4. Kerhoilta klo 18.00 Tari Haahtela: Luonto parantaa Huhtikuun kerhoillat siirtyvät Vielä ei ole tietoa, kuinka kauan pääkaupunkiseudun kokoontumisrajoitukset jatkuvat. Näin ollen täytyi tehdä päätös Kavtsin huhtikuun kerhoiltojen siirtämisestä. 12.4. suunniteltu tilaisuus Tari Haahtela: Luonto parantaa on alustavasti suunniteltu pidettäväksi  lokakuun kerhoiltana maanantaina 11.10.2021 klo 18.00. Paikaksi toivon saavani keskustakirjasto Oodista salin. Toinen yhtä kiinnostava tilaisuus, 26.4. suunniteltu Nina Teirasvuo: Ankarat Avotunturit pyritään pitämään loppusyksyllä 2021. Seuratkaa ilmoittelua! Toivottavasti kolmas kerta onnistaa. Annu Koistinen pj ja kerhoiltavastaava Allergologian professori emeritus Tari Haahtelalla on pitkä ura tutkijana ja luennoitsijana. Yksi hänen tunnetuimmista tutkimushankkeistaan on Suomen ja Venäjän Karjalan välinen allergiatutkimus. Hänen teesinsä on luonnon monessa mielessä parantava vaikutus. Keskeinen kysymys on ”Miten saataisiin lande stadiin”. Tari Haahtela on hyvin kysytty luennoitsija, mm Tieteen päivillä häntä on kuultu usein. Hän osaa puhua niin asiantuntijoille kuin tavallisille tallaajille, hauskasti ja iskevästi. Saamme kuulla häntä huhtikuun kerhoillassa, joka on avoin kaikille. Tilaisuus pyritään saamaan keskustakirjasto Oodin Maijansaliin. Seuraa tiedotuksia sähköpostissa ja Kavtsin fb-sivuilla. Tervetuloa, tuo mukaan myös ystäväsi! Vastuuhenkilö Annu Koistinen 050 3266960.

Tapahtuman nimiKerhoilta siirretty syksyyn
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).