SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 08.10.2018, klo 17.30
Päättyy: 08.10.2018, klo 20.00

Kerhoilta Pasilan kirjastossa Lokakuun kerhoilta maanantaina 8.10.2018 Raija Hentman: Uusi Pääkaupunkiseuden retkeilyopas Raija on kartoittanut ansiokkaasti eteläisen Suomen retkikohteita ja julkaissut niistä opaskirjoja. Tänä vuonna valmistui hänen uusittu kirjansa pääkaupunkiseudun retkipaikoista. Raija tulee kertomaan meille niistä havainnolliseen ja selkeään tyyliinsä. Tilaisuudessa voi myös ostaa tätä kirjaa, jossa on hyvät kartat ja kuvaukset pääkaupunkiseutumme lukuisista retkikohteista. Kerhoilta on tutussa paikassa Pasilan kirjaston toisen kerroksen auditoriossa. Kahvittelu alkaa kello 17.30 ja esitelmä kello 18.00. Oviraha 2 euroa. Vastuuhenkilö Annu Koistinen 050 3266960 Tervetuloa!

Tapahtuman nimiKerhoilta Raija Hentman: Uusi Pääkaupunkiseuden re
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu2 E

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).