SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 11.03.2019, klo 17.30
Päättyy: 11.03.2019, klo 20.00

KOKOUSKUTSU Tunturilatu ry/Tunturikerho Kavtsin sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 11.3.2019 klo 18.00 Pasilan kirjaston auditoriossa 2.kerroksessa, Kellosilta 9, Helsinki. Kokouksessa käsitellään kerhon sääntöjen 9. pykälän mukaiset kevätkokousasiat. Kokouksessa kerrotaan mm, mitä kerhossa on tapahtunut vuonna 2018 ja mihin rahat ovat menneet. Kahvittelu alkaa kello 17.30, oma muki mukaan. Kokouksen jälkeen kuulemme tunnin esitelmä Vapepasta, eli Vapaaehtoisesta Pelastuspalvelusta, sen organisaatiosta ja toiminnasta. Vapepan nimi vilahtaa uutisissa usein silloin, kun etsitään kadonneita. Vapepa tekee tärkeää työtä rautaisella organisaatiolla, josta tiedämme paljon lisää tämän esitelmän jälkeen. Tervetuloa!

Tapahtuman nimiKerhoilta: Kevätkokous ja Vapepa Pasilan kirjasto
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).