SijaintiKankaanpää
OsoiteIlmoitetaan myöhemmin, 38700 Kankaanpää

AjankohtaAlkaa: 01.05.2021, klo 00.00
Päättyy: 31.10.2021, klo 23.59

KÄVELYKILOMETRIKISA 1.5.-31.10.2021 Kävellään koko kesä, toukokuusta lokakuulle! Jokainen voi kirjata kävelemänsä matkan Kävelykilometrikisaan ja kerätä omalle yhdistykselle mahdollisimman monta kilometriä koko kevään ja kesän ajan. Satojen elämysten Pohjois-Satakunta ry on perustanut oman joukkueen Kävelykilometrikisaan. Joukkueen nimi on Kävelykipinä, Sataelämystä. Voit valita valmiista reiteistä mielesesi tai oman tutun reittisi. Ohjeet kävelijälle • Jokaisen henkilön, joka haluaa kirjata kilometrinsä, on rekisteröidyttävä Kävelykilometrikisa-sivustolle: https://kavelykilometrikisa.fi • Henkilö luo itselleen kirjautumistunnukset (käyttäjätunnus ja salasana), ja pystyy niitä käyttämällä jatkossa kirjaamaan kaikki kävelemänsä kilometrit. • Rekisteröitymisen yhteydessä kysytään joukkueen osallistumiskoodia. Sataelämystä joukkueen koodi on: Sataelämystä Omat tunnukset pääsee luomaan jo nyt. Joukkueen kilometrien keräys alkaa kuitenkin vasta 1.5.2021. Satojen elämysten Pohjois-Satakunta ry järjestää yhteisen päivän kävelykilometrikisaan: Osallistu Kävelykipinä -haasteeseen ja lähde mukaan omavalintaiselle kävelyretkelle Kankaanpään ympäristössä 22.5.2021. Tiedotamme lähtöpaikasta ja mahdollisista rajoitteista myöhemmin tapahtumakalenterissa ja yhdistyksen facebook-sivuilla https://www.facebook.com/sataelamysta, Reittien pituudet ovat 5,2 km:stä 16,1 km:iin – voit valita reiteistä mieleisesi. Mukaan tarvitset riittävästi juotavaa, tukevat jalkineet ja varustus tietenkin sään mukaan. Tervetuloa!

Tapahtuman nimiKävelykipinä Sataelämystä
Tapahtuman lajiKävely