SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 05.05.2021, klo 18.00
Päättyy: 05.05.2021, klo 20.00
KokoontumispaikkaBruno laivan luona

Toukokuussa 2021 tulee kuluneeksi 80 vuotta Suomen ja Ruotsin välisestä naaottelumarssista. Suomi voitti maaottelun 1,5 miljoonan suomalaisen kävelemillä kilometreillä. Maaottelumarssin hengessä Suomen Latu ja Tahko Pihkala seura haastavat kaikki kävelemään toukokuussa. Tapahtuman suojelijana on presidentti Sauli Niinistö. Raision Rinkka on ottanut haasteen vastaan ja järjestää Raisiossa kaikille avoimia ohjattuja kävelytapahtumia toukokuussa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Aikuisten ulkona kokoontumisrajoitusten takia tapahtuma muuttuu omatoimiseksi kävelyksi. Kävelyreitin pituus on 5 km. Kävelyn ohjaaja Pirjo Haapanen tulee lähtöpaikalle.

Tapahtuman nimiKävelykipinä - omatoimisesti
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.