SijaintiInkoo
OsoiteInkoon Rannikkotie 2290, 10210 Inkoo

AjankohtaAlkaa: 04.05.2019, klo 09.30
Päättyy: 04.05.2019, klo 17.00

Inkoon Rannikkotie 2290, juuri ennen Raaseporin rajaa Tehdään normaalit kevätkauden siivoukset ja tuuletukset. Lisäksi päästään siunattuun alkuun Kärrin rakennusten korjauksissa. Niistä on kattava selostus tässä lehdessä. Tarvetta on monelle osaavalle käsiparille monenlaisiin askareisiin. Aamukahvit tarjotaan kello 9.30, ja samalla käydään läpi päivän työsuunnitelma. Päivällä tarjotaan keittoa, omat ruokailuvälineet mukaan. Myöhemmin iltapäivällä lämpiää sauna (kello 15?). Jos haluaa jäädä yöksi Kärriin, se onnistuu. Jos et ole vielä hankkinut Kärrin uutta avainta, sekin onnistuu talkoissa. Ilmoittautumiset Annulle. Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuman nimiKärrin talkoot
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).