SijaintiInkoo
OsoiteInkoon Rannikkotie 2290 Inkoo

AjankohtaAlkaa: 02.05.2020, klo 09.00
Päättyy: 02.05.2020, klo 15.00

Koronatilanteen takia on voimassa edelleen rajoituksia kokoontumisille. 2.5. suunnitellut Kärrin kevättalkoot siirretään. Uusi ajankohta pystytään miettimään sitten, kun nähdään, miten koronatilanne etenee ja rajoitukset kestävät. Seuratkaa ilmoittelua! Ulkoillaan, mutta muistetaan hygienia ja lähikontaktien välttäminen. Pääsiäisen alusterveisin Annu Koistinen puheenjohtaja ja pehtori Päivitetyt tiedot löytyvät Kavtsin sivuilta https://tunturilatu.fi/kerhot/kavtsi/kavtsin-tapahtumat/ Kärrin kevättalkoot Inkoon Rannikkotie 2290, juuri ennen Raaseporin rajaa. Saatetaan Kärri kesäkuntoon, tehdään normaalit kevätsiivoukset ja tuuletukset. Jatketaan kunnostustöitä syksyllä 2018 tehdyn kuntokartoituslistan innoittamana. Suunnitteilla on ainakin ikkunoiden kittausta, tuvan sokkelin tuuletusaukkojen viimeistelyä, kattopeltien ja rännien viritystä. Suunnitelmat tarkentuvat kevään mittaan, seuraa ilmoittelua! Jos päivän aikana ehditään, viedään taas pois jätekuorma. Aamukahvi tarjotaan klo 9, samalla käydään läpi päivän työsuunnitelma. Päivällä tarjotaan ruokaa, omat ruokailuvälineet mukaan. Iltapäivällä lämpiää sauna (kello 15?), ja saunan päälle vielä kahvit/teet. Jos haluaa jäädä yöksi Kärriin, se onnistuu. Samoin uuden avaimen hankkiminen (vuoden jäsenyyden jälkeen, vanhan avaimen haltijat 20€, muut 50€, maksu etukäteen Kavtsin tilille tai käteisellä paikan päällä). Meillä on ollut hienoja talkoita monen ihmisen voimin, jatkakaamme samaan malliin! Ilmoita mielellään tulostasi Annulle (tekstarilla tai sähköpostilla), jotta osaamme varata sopivasti syömistä ja juomista. Jos et ehdi yhdeksäksi, tervetuloa myöhemmin!

Tapahtuman nimiKärrin kevättalkoot siirtyvät
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).