SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 12.12.2018, klo 18.00
Päättyy: 12.12.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaKallastenkadun P-paikka

Rinkkalaisten perinteinen puuroretki on keskiviikkona 12.12. klo 18 alkaen. Retki alkaa Kallastenkadun P-paikalta( Ylönpuolentien ja Kallastenmutkan risteys) johon on noin 700 metriä Raisiontieltä. Kävelymatkaa Pähkinämäkeen tulee edestakaisin n. 3 km. VALAISIN on hyvä olla mukana kävelymatkan aikana. Majalla nautimme PUUROA, JUOMME KAHVIT ja lurautamme illan pimetessä muutaman joululaulun. TULE RETKELLE - TUO LAPSIA MUKANASI. - tehdään illasta lämpöinen yhdessäolohetki Joulua odotellessa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset ja tiedustelut pe 8.12. mennessä s-postilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija.

Tapahtuman nimiJouluinen puuroretki Pähkinämäen majalle
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 08.12.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Teemme läheistä yhteistyötä Raision kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelujen sekä lähialueen yhdistysten kanssa.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.