SijaintiMikkeli

AjankohtaAlkaa: 03.11.2018, klo 12.00
Päättyy: 03.11.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaLatupirtti

Hei kaikki Mikkelin Ladun uudet jäsenet! Mukavaa, että olemme saaneet Mikkelin Latuun tänä vuonna jälleen lukuisan joukon uusia jäseniä. Haluamme kiittää teitä ja kutsua teidät tutustumistilaisuuteen yhdistyksemme Latupirtille lauantaina 3.11.2018 klo 12-14. Kerromme teille yhdistyksemme toiminnasta, erityisesti tietenkin lähiajan tapahtumista, jotta pääsette kunnolla mukaan joukkoomme. Tarjolla ei ole vain jutustelua vaan myös ruokaa ja juomaa. Olette sydämellisesti tervetulleita viettämään mukavaa iltapäivää Latupirtille, jonka osoite on Latupirtintie 32. Korpikoskentie 33. kohdalta alkaa viitoitus, jota kannattaa seurata! Tarjoilun vuoksi toivomme ennakkoilmoittatumista tähän sähköpostiosoitteeseen 28.11.2018 mennessä! seppotiiho@gmail.com Nähdään Latupirtillä!

Tapahtuman nimiJäsentilaisuus
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 28.10.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöGeokätköilijöiden miitti
Sähköpostiseppotiiho@gmail.com
Puhelinnumero0504989674

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.