SijaintiKouvola

AjankohtaAlkaa: 22.02.2019, klo 08.30
Päättyy: 22.02.2019, klo 11.00
KokoontumispaikkaLiikasenmäki

Tapahtuma järjestetään kaikille Jaalan koululaisille opettajien kanssa yhteistyössä. Mukaan tulee 120 oppilasta ja opettajat sekä talkoolaisia. Opettajat muodostavat kisatiimit, 13 kpl, oppilaista. Mukana on myös Lions Club Jaala ry auttamassa ja on antanut myös kiinteistönsä tapahtuman käyttöön. Veistoaikaa on noin klo 9-10.

Muille kuin oppilaille tilaisuus on mukavaa katseltavaa lasten touhutessa innokkaasti. Lopuksi noin klo 10:30 tuomaritiimimme valitsee veistoksista kolme parasta palkittaviksi. Tuomaritiimin muodotavat jaalainen tunnettu kuvanveistäjä Seppo Laatunen, Lion Club Jaala ry:n presidentti Reijo Valkeapää sekä Jaalan Jaloisten edustajana Paula Niskala.

Tervetuloa katsomaan tekemistä ja myöhemminkin ihailemaan Liikasenmäen pihaan syntyneitä teoksia.

Tapahtuman nimiJaloisten Lumiukot
Tapahtuman lajiLumenveisto
HaastavuusHelppo
OsallistujatJaalan koululaiset
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Niskala
Sähköpostieero.niskala@repovesikeskus.fi
Puhelinnumero0447847411

JAALAN JALOISET RY

Jaalan ympäristössä ja lähialueilla toimiva Suomen Ladun jäsenyhdistys. Järjestämme mukavia retkiä ja tapahtumia sekä ylläpidämme patikkapolulla Jaalan kirkonkylän lähellä laavua sekä kahta melojille tarkoitettua levähdyspaikkaa. Tule mukaan viihtymään reippaaseen joukkoomme!