SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 05.12.2018, klo 17.00
Päättyy: 05.12.2018, klo 19.30
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

Polkujuoksujaosto järjestää itsenäisyyspäivän aaton tapahtuman, jossa voit kävellä, hölkätä tai juosta heijastimin merkattua lenkkiä. Polku on merkattuna klo 17-19.30 ja voit kiertää lyhyehköä lenkkiä haluamasi ajan (reitti vielä katsomatta, ilmoitamme kilsat myöhemmin, arvio n.1,5-2,5km/kierros. Maasto on kumpuilevaa). Yhteislähdöt 17 , 18 ja 18.30. Matkalle voit lähteä myös yksikseenkin NurLa:n lipun luota. Lenkkeilyn jälkeen mennään tietysti saunaan ja avantoon (hinnat: jäsenet 8€, ei jäsenet 10€). Tavataan Kiljavan leirikeskuksella! Nyt kannattaa osallistua! Menossa mukana myös pj.

Tapahtuman nimiItsenäisyyspäivän etkot, polkujuoksu/kävely
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.