SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 07.05.2020, klo 17.20
Päättyy: 07.05.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaRaision kaupungintalo

Karpanmäen lehto on kasvistoltaan vanhaa metsää. Lehdoissa voi havaita kiinnostavia kasvilajeja mm. pähkinäpensaan ja lehtokuusaman. Tammi, metsälehmus ja vuorijalava ovat osa alueen puulajistoa. Sini- ja valkovuokkojen lisäksi polun varren kalliokedoilla kasvaa kalliokieloa. Monipuoliseen linnustoon kuuluvat mm. sirittäjä, kultarinta, pikkutikka, mustarastas ja hippiäinen. Luontopolun lisäksi tutustumme myös Peikkopolkuun. TEEMME RETKEN YHDESSÄ ARMONLAAKSON VAELTAJIEN KANSSA.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 4.5.mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija Voit mennä myös suoraan kokoontumispaikalle Tuorlantie 1 E, Kaarina, jos retki alkaa klo 18.

Tapahtuman nimiIltaretki Tuorlaan peruutettu
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 04.05.2020 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.