SijaintiSäkylä
Osoite, 27800 Säkylä

AjankohtaAlkaa: 18.02.2018, klo 09.00
Päättyy: 18.02.2018, klo 15.00
Kokoontumispaikka1. Paviljonki / Säkylä. 2. Vampulan Ulkoilumaja. 3. Virttaan Erä-Veikkojen maja

Tervetuloa laturetkeilemään Säkylänharjulle! * Lähdöt klo 9 - 12 Säkylä (ampumaratojen Paviljonki Huovinrinteellä), Vampula (ulkoilumaja) ja Virttaa (Erä-Veikkojen maja) * tapahtumakansliat sulkevat ovensa klo 15.00 Vampulassa ja Virttaalla. Huovinrinteen kanslia on avoinna klo 15.30 asti. * matkat 5 - 35 km riippuen lähtöpaikasta * vapaa ja perinteinen hiihtotapa mahdollista koko matkalla * osallistumismaksu aikuiset 10€ ja lapset alle 15 v. ilman maksua. Sis. kunniakirjan, vakuutuksen, mehutarjoilun, peseytymismahdollisuuden ja ilmaisen pysäköinnin. * Saunomismahdollisuus Virttaalla ja Vampulassa hiihdon jälkeen. Säkylässä retken jälkeen pääsee saunan lisäksi myös uimaan varuskunnan Kuntotalolle aina klo 17.00 asti.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista.

Tapahtuman nimiHUOVINHIIHTO - laturetki
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu10€ aikuinen
Alle 15 vuotiaat maksutta aik. seurassa

YhteyshenkilöPetri Eskola
Puhelinnumero0504000317

HUOVINRETKI RY

Huovinretki on perustettu vuonna 1963. Yhdistys toimii edelleen aktiivisesti kuuden kunnan alueella: Säkylä, Eura, Pöytyä, Loimaa, Huittinen ja Oripää. Yhdistyksen kotipaikkakuntana on Säkylä.

Huovinretken tavoitteena on tarjota kuntoliikkujille kiireettömiä sekä mieltävirkistäviä ulkoilu- ja kuntoilutapahtuma kaikkina vuodenaikoina.