SijaintiVantaa
OsoiteLuotikuja 2, 01200 01200 Vantaa

AjankohtaAlkaa: 07.02.2019, klo 17.30
Päättyy: 07.02.2019, klo 20.30

Tervetuloa Suomen Ladun hiihtokiertueen avoimeen maksuttomaan tapahtumaan Hakunilan urheilupuistoon. Pääset osallistumaan asiantuntijoiden tekniikkaklinikkaan (perinteinen & luistelu), saat voitelu- ja välinevinkkejä ja voit haastaa itsesi pienissä suksitaituruutta vaativissa kisailuissa. Tapahtumaan voi osallistua omilla hiihtovälineillä, mutta kiertueen tapahtumassa on myös suksia, sauvoja ja monoja lainattavissa. Tapahtumassa on samalla mahdollista testata eri tyyppisiä maastohiihtosuksia. Tapahtuma on matalan kynnyksen tilaisuus, jossa voit antaa lahjan itsellesi ja Suomen talvelle hiihtämällä vapaamittaisen hiihtolenkin. Löydä kadonnut tuntuma hiihtoon uudestaan tai lähde hiomaan jo vankkaa hiihtotaitoasi! Tekniikkavinkkien avulla nautit enemmän hiihtämisestä - oli tavoitteenasi sitten saada hiihtoon enemmän vauhtia, helppoutta, tasapainoa, taloudellisuutta, tyyliä tai kaikkia näistä. Hiihtokiertueen tapahtuman järjestävät yhdessä Suomen Latu ja Vantaan Latu. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Karhun ja Startin kanssa. (Kuva: Sampsa Sulonen)

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuma on maksuton avoin yleisötilaisuus.

Tapahtuman nimiHiihtokiertue Hakunilan urheilupuistossa
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHenri Valkonen
Sähköpostihenri.valkonen@gmail.com
Puhelinnumero050 341 4098

VANTAAN LATU ja POLKU RY

Vantaan Latu ja Polku ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Yhdistys järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ja Polku ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.