SijaintiJärvenpää
Osoite, 04400 Järvenpää

AjankohtaAlkaa: 24.02.2019, klo 10.00
Päättyy: 24.02.2019, klo 10.00

Hei hiihtäjä! Järvenpään Latu järjestää yhdessä Suomen Ladun kanssa valtakunnallisesti (10 paikkakuntaa) suositun hiihtokiertueen. Hiihtokiertue koostuu kahdesta osasta, jonka jälkimmäinen toteutetaan avoimena yleisötapahtumana Tuusulanjärven pohjoispään jäällä ja sen lähirantamilla. Tapahtumassa saat opetusta ja vinkkejä hiihtotekniikkaan molemmilla hiihtotavoilla, sekä voiteluun ja välineiden valintaan. Kiertuetapahtumassa on myös suksia, sauvoja ja monoja lainattavissa. Tapahtumassa on myös mahdollista testata eri tyyppisiä maastohiihtosuksia. Kiertue toteutetaan yhteistyössä Startin ja Karhun kanssa.

Tapahtuman nimiHelppoutta hiihtoon
Tapahtuman lajiHiihto
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaj Natri
Sähköpostikaj.natri@kolumbus.fi
Puhelinnumero050 435 1872

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.