SijaintiNurmijärvi
OsoiteKuntolanpolku 1, 05200 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 28.11.2020, klo 08.00
Päättyy: 28.11.2020, klo 10.00

Hallimelonnassa pääsee omatoimisesti harjoittelemaan melontataitoja. Allasvuoro alkaa klo 8. Sisäänkäynti on etuovesta 7.45 alkaen. Ensikertalaisen apuna on ohjaaja altaan reunalla ja hänet tunnistaa aluksi keltaisesta huomioliivistä. Hallissa melotaan lyhyillä kajakeilla ja harjoitella voi tuentoja, pelastautumisia, eskimokäännöksiä... Varusteiksi käyvät esimerkiksi uimapuku, T-paita ja shortsit, pitkähihaiset trikoot ovat hyvät pelastautumisharjoituksissa. Lisäksi mukaan voi ottaa melontatossut, uimalasit ja nenäklipsin. Allasvuoron lopuksi, viimeistään klo 9.45 nostetaan kajakit altaasta, tyhjennetään ne vedestä ja viedään omille paikoilleen. Lisäksi uimahallin rataköydet laitetaan paikoilleen. Kaikki osallistuvat näihin puuhiin. Allastilasta pitää poistua viimeistään klo 10. Vaatimuksena uimataito ja mielellään yli 18 v. Ei alle 12 vuotiaille, 12-18 vuotiaat huoltajan tai oman melontaseuran ohjaajan kanssa. Hallilla ei ole kalustoa / varusteita lapsille. Koronamääräysten ja -suositusten mukaisesti. Pidämme riittävää etäisyyttä ja osallistuminen ei ole sallittu, jos tunnet flunssan oireita. Tutustu myös uimahallin koronavirus tiedotteisiin https://rajamaen-uh.fi/ Koronatilanteen vuoksi hallivuorot on jaettu syys- ja kevatkauteen. Kevatkauden maksut vahvistetaan myöhemmin. Kevatkausi aloitetaan 9.1.2021. Syyskauden 2020 hinnoittelu: Kertamaksu 5€/ NurLan jäsen Kertamaksu 8€/ ei jäsen Kausimaksu 25€/ NurLan jäsen Kausimaksu 35€/ ei jäsen Maksu paikan päällä käteisellä tai mieluummin pankkisiirrolla jonka saa mukaansa. Lisäksi jokainen maksaa uimahallille uinti maksun. Uimahallin henkilökunta toivoisi käytettävän sarjalippuja (rannekkeita). Uimahallimaksuun sisältyy sauna. ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN PAKOLLINEN LINKILLÄ. https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__tddkvdURDQ3S1QzWElOVlpMUDROV0ZUQktIWEwzMS4u&fbclid=IwAR3Ngw0CWG7owG4ZpNCJdGwkViBHWjLcYehnJgs-sIH59hX6u0LxkwwQaNg

Tapahtuman nimiHallimelonta
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiMelonta
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluKertamaksu 8€/ ei jäsen
Syyskausikmaksu 25€/ NurLan jäsen
Syyskausimaksu 35€/ ei jäsen
Lisäksi uimahallin uintimaksu
Kertamaksu 5€/ NurLan jäsen

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostinurlamelonta.ari@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.