SijaintiHelsinki
OsoiteSavelantie 3 E_F, 00780 00780 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 13.10.2018, klo 11.00
Päättyy: 13.10.2018, klo 15.00

Kolbmalaisen Mikko Suomisen vetämä kurssi 13.10. järjestetään klo 11-15 Savelantie 3, kerhohuoneessa E ja F portaiden välissä. Oma tietokone on hyvä olla mukana, sillä itse tekemällä oppii parhaiten. Kurssille voi myös osallistua katsomalla toisen henkilön koneelta. Koneilla olisi hyvä olla asennettuna Google Earth- ja Basecamp-ohjelmat. Tarvittaessa siihen voidaan opastaa. Jos kurssilaisilla on tehtynä Gmail-tili, niin reittien jako verkkoon onnistuu. Mikko hallitsee Garminin GPS-laitteet yksityiskohtaisesti, mutta muillakin merkeillä saa ainakin yleisopastusta. Kurssille mahtuu 15 henkilöä. Kurssimaksu 15 euroa sisältää opetuksen ja kahvit. Illmoittautuneille laitetaan lisäohjeita ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset sähköpostilla marita.maula@kolumbus.fi. 15.9. jälkeen voi kysellä tietoja puhelimella p. 040 509 4412

Tapahtuman nimiGPS-perusteet, sähköiset kartat ja reitit
Tapahtuman lajiRetkeily
Osallistujatkorkeintaan 15
Ilmoittautuminen 30.09.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu15 €

YhteyshenkilöMaita Maula
Sähköpostimarita.maula@kolumbus.fi
Puhelinnumero040 509 4412

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).