SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 03.06.2018, klo 10.00
Päättyy: 03.06.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaOittaan ulkoilukeskuksen parkkipaikka

Teemme retken, jolle kaikki geokätköilystä kiinnostuneet ovat tervetulleita yhdessä etsimään kätköjä. Retkeen voi myös osallistua kätköilemättä. Tapaamme klo 10.00 Oittaan ulkoilukeskuksen parkkipaikalla, josta jatkamme kimppakyydein Pirttimäkeen ja kävelemme takaisin Oittaalle etsien EPT, Espoo PowerTrail alias Espoo-Pirttimäki Trailin kätköjä. Kävelymatkaa tulee noin 8,5 km ja retken arvioitu kesto on 5 - 6 tuntia. Kuljemme rauhallista tahtia ja pysähtelemme kätköjä etsiessämme. Kunnon maastokengät ovat tarpeen. Ota omat eväät ja juotavaa mukaan. Tauon pidämme Sorlammen tulipaikalla. Retki on Uudenmaan latualueen yhteisretki, jonka vetäjänä on Risto Jussila Porkkalan Polusta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen Ristolle

Tapahtuman nimiGeokätköily- ja maisemaretki Espoossa
Tapahtuman lajiGeokätköily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 02.06.2018 mennessä

YhteyshenkilöRisto Jussila
Sähköpostiristo.jussila@elisanet.fi
Puhelinnumero050 569 1244

UUDENMAAN LATUALUE

Uudenmaan latualueeseen kuuluu 28 paikallisyhdistystä ja 2 tunturikerho. Aluetoiminnan tavoitteena on kanssakäymisen lisääminen sekä viestintä. Näiltä sivuilta löydät latualueen yhteyshenkilöt, julkiset asiakirjat ja yhteiset tapahtumat.