SijaintiKotka

AjankohtaAlkaa: 10.04.2021, klo 12.00
Päättyy: 10.04.2021, klo 13.00
KokoontumispaikkaPetäjäpirtti

Istutaan yhdessä nokipannukahville, paistetaan makkarat ja kerromme lisää! Mikä näistä kiinnostaa sinua: Ulkoilu? Laavulla tulistelu? Yhteisöllinen duunailu talkoomeiningillä? Teknisten vimpaimien kanssa puuhastelu? Oman panoksen antaminen kotkalaisten retkeilijöiden ja ulkoilijoiden hyväksi? Onko sinulla samoista asioista kiinnostunut kaveriporukka? Pysyykö vasara kourassa? Onko sinussa remonttireiskan oireita havaittavissa? Kotkan Latu etsii Petäjäsuon ulkoilureitin Rahkanpolun ylläpitoon ja kehittämiseen uusia tekijöitä ja ulkoilureitin kunnostustehtävistä kiinnostuneita. Tarjoamme tehtäväkentäksi v. 2020 valmistuneen Rahkanpolun ja Kirkkokankaan laavun. Viitoitettua reittiä on n. 33 km. Reitti alkaa Kotkan Ladun toimipisteestä Petäjäpirtiltä (Petäjäsuontie 34), joka toimii myös oivallisena keskuspaikkana. Talkooporukka voi vaikka saunoa päälle päätteeksi. Käytettävissä on mönkijä peräkärryineen…ja muuta kiehtovaa… ja runsas määrä erilaisia työkaluja. Nyt olisi tarjolla hyvät saappaat: Raimo on johtanut Rahkanpolun ulkoilureitin kehittämis- ja kunnostustehtäviä talkooporukan kanssa jo vuosia. Nyt alkavat hänelle vapaavuodet! Kiinnostuneet saavat opastuksen ja perehdyttämisen monivuotiselta vastaavalta Raimo Karjalaiselta (p. 050 4654636). Ota yhteys Raimoon tai puheenjohtajaan Helena Kempas (p. 050 5690969)

Tapahtuman nimiETSITÄÄN RAHKANPOLULLE HUOLTAJAA
Tapahtuman lajiMuu