SijaintiUusikaupunki

AjankohtaAlkaa: 05.05.2019, klo 11.00
Päättyy: 05.05.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaSegerin piha, Merilinnuntie 1, Uusikaupunki

Talviuintikauden päätöstä vietetään tänäkin vuonna patikoiden Metsälehdon saunalle. Lähtö Segerin pihalta (Merilinnuntie 1) sunnuntaina 5.5.2019 klo 11:00. Reitti kulkee pitkin polkuja, metsiä ja metsäteitä. Osittain kuljetaan myös tietä pitkin. Matkalla pidetään kaksi taukoa ja jokainen varautuu omin eväin. Kannattaa myös ottaa tauon ajaksi lämmintä vaihtovaatetta sekä istuinalusta. Perillä pientä purtavaa ja myös sauna on lämmin. Saunavarusteita ei tarvitse kantaa matkalla mukana, vaan ne voi jättää Segerin pihalla autoon, jolla kulkeutuvat perille. Ilmoittautuminen/lisätiedot puh. 0400 810100 Anitalle, niin tiedetään järjestää kävelijöille riittävästi paluukuljetuksia. Tapahtuma on kaikille avoin, ei vaadi yhdistyksen jäsenyyttä, eikä ole riippuvainen siitä, oletko käynyt talviuinnissa tai et. Tervetuloa patikointireissulle, toivottelee V-S Ladun poppoo

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiEkin patikka ja talviuintikauden päätös
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusHelppo