SijaintiHelsinki
OsoitePaavo Nurmen tie 1, 00250 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 27.02.2021, klo 09.00
Päättyy: 27.02.2021, klo 16.00

Askelmerkkejä Suomen Ladun toimintaan antaa peruseväät toimia latuyhdistyksen hallituksessa. Päivän jälkeen tunnet Suomen Ladun perusrakenteet, tiedät, mistä tietoa löytää lisää ja saat todennäköisesti muutaman uuden latuystävän. Jos et pääse osallistumaan tähän koulutukseen, vastaava koulutus järjestetään lauantaina 6.3.2021. Linkki 6.3. koulutuksen ilmoittautumiseen (kopioi): https://www.lyyti.fi/reg/Askelmerkkeja_Suomen_Ladun_toimintaan_4909 Koulutuspäivä on maksuton ja järjestetään etäyhteydellä Google Meet -palvelun avulla. Onko nettikokoustaminen tuttua? Koulutusta torstaina 25.2.2021 klo 18.00-19.00 Verkossa kouluttautuminen tutuksi linkki (kopioi): https://meet.google.com/uuf-zfpb-rxn Jos tarvitset ohjeita, ota etukäteen yhteys Suomen Ladun Anniina Iivariseen, anniina.iivarinen@suomenlatu.fi Tervetuloa kaikkien yhdistysten uudet ja vanhat luottamushenkilöt

Ilmoittautumisen lisätietoja

Etäkoulutukseen mahtuu mukaan 30 henkilöä.

Tapahtuman nimiAskelmerkkejä Suomen Ladun toimintaan -etäkoulutus
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen 21.02.2021 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöHelena Turkki
Sähköpostihelena.turkki@gmail.com
Puhelinnumero0408276927

SAVO-KARJALAN LATUALUE

Savo-Karjalan latualueeseen kuuluu 28 paikallisyhdistystä ja 4 tunturikerhoa. Aluetoiminnan tavoitteena on kanssakäymisen lisääminen sekä viestintä. Näiltä sivuilta löydät latualueen yhteyshenkilöt, julkiset asiakirjat ja yhteiset tapahtumat.