SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 02.03.2019, klo 11.00
Päättyy: 02.03.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaSääksi - Kiljavan opisto

Angry Birds Go Snow -tapahtuman tavoitteena on innostaa ja liikuttaa lapsia sekä heidän perheitään iloisella ja monipuolisella tavalla. Toiminta on erityisesti suunnattu 6 - 10-vuotiaille, mutta kaikenikäiset ovat tervetulleita mukaan. Tärkein tavoite ovat punaiset posket lapsen hymyilevillä kasvoilla. Tapahtumassa pääset kokeilemaan Angry Birds -teemaisia lumileikkejä ja -pelejä: ampumaan jättiritsalla, laskemaan mäkeä, kokeilemaan lumenveistoa, lumikenkäilyä, sekä erilaisia hiihtotemppuja. Lisäksi pääset ajelemaan maastopyörällä, saat leikkiä erilaisia jääpelejä sekä päivän päätteeksi voit saunoa ja virkistäytyä avannossa. Retkeilypisteessäkin kannattaa vierailla! Tapahtuma on ilmainen. Maittavaa hernekeittoa ja grillimakkaraa myy Kiljavanranta - käteistä mukaan! Seuraa ilmoittelua liikenteenohjauksesta. Alueelle on ilmainen bussikuljetus TTS:n parkkipaikalta. Ota mukaasi omat sukset, mäenlaskuvälineet sekä avantoa varten uimapuku ja peseytymisvälineet. Angry Birds Go Snow -tapahtuman järjestäjinä ovat Nurmijärven Latu, Nurmijärven Kunta, Kiljavanranta sekä Kiljavan opisto. Tapahtumaa tukee Rovio.

Tapahtuman nimiAngry Birds Go Snow Nurmijärvi
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTimo Pasanen
Sähköpostitimopasanen@elisanet.fi
Puhelinnumero0408496107

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.