SijaintiLahti

AjankohtaAlkaa: 15.05.2019, klo 18.00
Päättyy: 15.05.2019, klo 20.30
KokoontumispaikkaRautakankareen maja

Kurssin aikataulu ja alustava ohjelma: - ke 15.5.2019: viikonloppuvaelluksen varustelista ja rinkan pakkaus - ke 22.5.2019: teltat ja niiden pystytys sekä turvallisuusasiaa - ke 29.5.2019: retkikeittimet, niiden käyttö sekä retkiruoka-asiaa - la-su 8.-9.6.2019: yhden yön retki, suunnistaminen retkellä, toiminta leirissä yms käytännön asioita Kurssipaikkana toimii Rautakankareen maja (Rautakankareenkatu 33, linja-auton päätepysäkiltä oikealle alas soratietä järven rantaan). Aloitamme klo 18:00 ja lopettelemme noin klo 20:30. Retken kohteen ja aikataulun päätämme yhdessä kurssin kuluessa ja retkikohteeseen kuljemme omilla/kimppakyydeillä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä yhteystietosi (nimi, osoite ja puhelinnumero) sekä lyhyesti millaista retkeilykokemusta sinulla jo on, ja millaisia asioita erityisesti toivoisit kurssilla käytävän läpi. Kerro myös mikäli et aio osallistua jokaiselle kurssikerralle. Kurssille mahtuu max. 10 hlö ja kurssi täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssin ohjaajana toimii eräopasopiskelija Kaisa Kurvinen.

Tapahtuman nimiAikuisten retkeily- ja vaelluskurssi
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu10 €/jäsen
20€/ei-jäsen

YhteyshenkilöKaisa Kurvinen
Sähköpostikurvinen.kaisa@gmail.com

TIIRISMAAN LATU RY

Tiirismaan Latu on Lahden ja Hollolan alueella toimiva aktiivinen ulkoiluyhdistys.
Liikumme luonnossa monin eri tavoin ympäri vuoden ja järjestämme kaikille avoimia retkiä ja ulkoilutapahtumia. Tervetuloa mukaan!