SijaintiSastamala

AjankohtaAlkaa: 14.04.2019, klo 06.00
Päättyy: 14.04.2019, klo 10.00
KokoontumispaikkaVammalan Lukio

Lähtö klo 6.00 Vammalan lukiolta (Marttilankatu, Sastamala) kimppakyydein. Ajamme Kärjenkallion parkkipaikalle, jonne voi tulla myös omatoimisesti, kokoontuminen parkkipaikalla klo 6.30. Kärjenkallion pysäköintipaikalta lähtee n. 400 m pitkä esteetön reitti lintulavalle, josta aukeaa huikeat näkymät Puurijärvelle. Järven rannalla on myös Kärjenkallion lintutorni, Käymme lintulavalla ja lintutornissa tarkkailemassa muuttolintuja. Varsinaista lintuopasta ei retkellämme ole, mutta yhdistetään kaikkien osallistujien tuntemus, niin saadaan varmasti bongattua useampikin muuttolintu. Voit ottaa myös evästä mukaan. Halukkaat voivat vielä jatkaa Kärjenkalliolta Mutilahden pysäköintialueelle, josta lähtee 2 km mittainen luontopolku, jonka varrella on myös luontotorni. Luontopolulta haarautuu myös pieni polku Isosuon turvesuulille, Pysäköintialueen laidalla on vielä Mutilahden lintutorni.

Tapahtuman nimiAamuretki Puurijärvelle
Tapahtuman lajiLinturetket
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMarjo Tahvanainen
Sähköpostimarjo.tahvanainen@netti.fi
Puhelinnumero0503776596

VAMMALAN RETKEILIJÄT RY

Vammalan Retkeilijät on aktiivinen, ulkoilun ja retkeilyn parissa toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kaikenikäisten luonnossa olemista ja hyvää oloa.