SijaintiKirkkonummi
OsoiteKoskentie 6, 02400 Kirkkonummi

AjankohtaAlkaa: 09.06.2019, klo 10.45
Päättyy: 09.06.2019, klo 15.00

Kierretään 4,4 km:n luontopolku Veikkolan Eerikinkartanolla. Polku on suhteellisen helppokulkuinen, mutta muutamassa kohdassa jyrkähkö ja kostea. Aikaa polun kiertämiseen kuluu noin 2 – 4 tuntia, kun tutustumme polun kohteisiin ja pidämme tauon sopivassa kohdassa. Varustaudu makusi mukaan omilla eväillä. Hyvät kengät jalkaan ja muuten pukeutuminen sään mukaan. Tavataan Kirkkonummen Veikkolassa Veikkolan K-Supermarketin edessä/sivulla olevalla jalankulkijoiden aukiolla (Koskentie 6, Veikkola) klo 10.45. Veikkolaan pääsee julkisilla (mm. bussi 280 Helsingin linja-autoasemalta, bussi 243 Espoosta). Otetaan Veikkolassa kaikki julkisilla kulkuneuvoilla tulevat autoilla tulevien kyytiin, sillä Eerikinkartanolle on tapaamispaikasta pari kilometriä matkaa. Lisätiedot Kirsi Hiltunen, kirhan@welho.com, 040 503 9980

Tapahtuman nimiAamupäivän retki Kirkkonummen Veikkolan Pähkinäpol
Tapahtuman lajiKävely
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKirsi Hiltunen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).