SijaintiJärvenpää

AjankohtaAlkaa: 28.11.2020, klo 10.00
Päättyy: 28.11.2020, klo 14.00
KokoontumispaikkaVanhankylänniemen Kartanon Rantasauna

Järvenpään Latu tarjoaa mahdollisuuden talviuintiin Vanhankylänniemen kartanon rantasaunalla. Talviuimareille on käytettävissä rantasaunan pesuhuoneet ja lämmin pukeutumis- / oleskelutila, sekä saunalliset vuorot kahdesti viikossa, keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Talviuintia järjestetään 18.10.2020 – 30.4.2021 välisenä aikana. Talviuintiin osallistuminen ei edellytä Järvenpään Ladun jäsenyyttä. Saunalliset vuorot ovat keskiviikkoisin klo: 16:00-20:00 ja sunnuntaisin klo: 10:00-16:00 (Naisille ja miehille on erilliset saunat ja pukutilat). Saunattomat uintivuorot ovat maanantaisin, keskiviikkoisin sekä perjantaisin klo: 6:30- 12:00 ja lauantaisin 10:00-14:00 (HUOM! Aamukunnossapito tehdään päivittäin klo 8:00 mennessä). Hinta: 3 €/ kerta, saunaton vuoro 5 € /kerta saunallinen vuoro Maksu maksetaan pukuhuoneissa olevaan lippaaseen. Useamman maksun voi maksaa myös kerralla Järvenpään Ladun tilille FI78 8044 0710 2005 52, VIESTIIN TALVIUINTI JA OMA NIMI. Huom. useampi maksu samalla kertaa, ei yksittäisiä maksuja. mahdollinen ovikoodi ilmoitetaan myöhemmin kävijöille.

Tapahtuman nimiAamu-uinti Tuusulanjärvellä
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu3 €/ kerta, saunaton vuoro

YhteyshenkilöSaija Eronen
Sähköpostisaija.eronen@hotmail.fi
Puhelinnumero041-4652420

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.