SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 09.04.2018, klo 17.30
Päättyy: 09.04.2018, klo 20.00

EKI KARLSSON: SUOMEN LADUN KUULUMISIA Eki Karlsson on luotsannut toimitusjohtajana Suomen Latua vuodesta 2007. Eki on toimen mies muutenkin, hänet valittiin vuonna 2016 Suomen Olympiakomitean hallitukseen. Saamme Ekin huhtikuun kerhoiltaamme kertomaan Suomen Ladun tuoreista kuulumisista ja hankkeista. Miltä näyttävät yhdistyksen nykyisyys ja tulevaisuus? Meillä kavtsilaisilla on nyt hyvä tilaisuus saada suoraan perille kysymyksemme ja kommenttimme Suomen Ladun toiminnasta. Kerhoilta pidetään tutussa paikassa Pasilan kirjaston toisen kerroksen auditoriossa. Kahvittelu alkaa kello 17.30 oma kuksa tai muki mukaan. Esitys alkaa kello 18.00 Oviraha 2 euroa. Tervetuloa! Vastuuhenkilö Annu Koistinen 050 3266960 annu.koistinen@iki.fi

Tapahtuman nimi9.4.2018 KERHOILTA Pasilan kirjastossa
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu2 E

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).