SijaintiLoppi
OsoiteTauluntie 146, 12700 Loppi

AjankohtaAlkaa: 27.04.2019, klo 09.30
Päättyy: 27.04.2019, klo 19.00

Tule mukaan aistimaan keväisen luonnon ja pitkän patikan suomia tuntemuksia kerhon perinteiselle pitkälle marssille! Tämänkertainen reitti kulkee Hämeen järviylängöllä Hämeen Ilvesreittiä hyödyntäen. Tarjolla on niin kulttuuri- kuin luonnonmaisemaakin kauniilla järvinäkymillä höystettynä. Lähtö- ja paluupaikkana on Iso-Melkuttimen parkkipaikka osoitteessa Tauluntie 146, Loppi (linkki: https://goo.gl/maps/3nVffYm8ju32). Paikalle ei pääse julkisilla joten sovitaan tarpeen mukaan kimppakyydeistä. Lähdemme liikkeelle lauantaina 27.4. klo 9.30. Marssi etenee Iso-Melkuttimelta reittiä Tammelan Kaitajärvi >> Onkimaanjärvi >> Keritty >> lähtöpaikka. Paluu kotiin venyy varsin myöhäiseksi. Reitistä reilut puolet kulkee merkatuilla poluilla ja loput pienillä teillä. Matkaa kertyy noin 40 kilometriä. Polut ovat enimmäkseen helpohkoja mutta välillä myös juurakkoisia ja kivisiä. Korkeuserot ovat vähäisiä. Reitti ja matkavauhti edellyttävät terveyttä ja kestävyyttä sekä tottumusta poluilla liikkumisesta. Ota mukaan retken aikana tarvitsemasi ruoka ja juoma. Näitä nautimme säännöllisillä pikkutauoilla. Vesistöistä saa toki otettua vettä, mutta se on puhdistettava ennen nauttimista. Jalkineiksi kannattaa valita maastonsietävät ja vedenpitävät mutta samalla kevyet vaelluskengät tai -saappaat. Tiedustelut ja vapaaehtoiset ilmoittautumiset: Mika Kiiski (kiiski.mika@gmail.com, 050 381 3894). Lisäinfoa kulkuseudusta löytyy vaikkapa täältä: https://retkipaikka.fi/hameen-jarviylanko/

Tapahtuman nimi27.4.2019 Pitkämarssi Hämeen järviylängöllä
Tapahtuman lajiKävely
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMika Kiiski

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).