SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 26.02.2021, klo 17.55
Päättyy: 26.02.2021, klo 20.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Retki on peruttu ! Täysikuu on kuunvaihe, jolloin maahan näkyvä eli ’maata katsova’ kuun pinta on täysin auringon valaisema. Almanakan mukaan täysikuu on 27.2.2021. Retriitti eli retretti on vetäytymistä ja hiljentymistä. Tämä retki keskittyy illan hämärässä talviseen luontoon.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen ke 22.2.2021 mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija. Lähdemme klo 18 retriittiretkelle kimppakyydein. Voit mennä myös suoraan Haunisten altaan p-paikalle, josta retki alkaa klo 18.15.

Tapahtuman nimi26.2. peruttu Täydenkuun retriitti
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 22.02.2021 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.