SijaintiIkaalinen

AjankohtaAlkaa: 02.03.2019, klo 09.30
Päättyy: 03.03.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaKovero, Seitseminen

Talven hiihtoviikonloppu tapahtuu Seitsemisen kansallispuistossa. Kokoontumispaikkana on Koveron tila, Seitsemisentie 948. Perjantain yöpyminen on Koveron vieressä olevalla telttapaikalla. Lauantaina lähtä on noin 9.30 ja hiihdämme Liesijärven telttapaikalle. Yöpyminen tapahtuu teltoissa ja tavarat kannattaa kuljettaa ahkiossa. Paluu Koveroon on sunnuntaina iltapäivällä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 26.2. mennessä Juha Kelkka, juha.kelkka@pp.inet.fi, 050 3323239 Kerholla on tarjolla vuokravälineitä, kuten telttoja, suksia, keittimiä. Lisätietoja vuokravälineistä löytyy sivuiltawww.tunturilatu.fi Kavtsi

Tapahtuman nimi1.-3.3.Viikonloppuretki Seitsemisen kansallispuist
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 26.02.2019 mennessä

YhteyshenkilöJuha Kelkka

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).