VESANNON LATU RY

Olemme pieni mutta ketterä latuyhdistys Savon Sydänmailta.

Toimintamuotoina tällä hetkellä lähiretkitoiminta sekä kesäinen keppijumppa.

Yhdistyksellä on lisäksi vuokrata retkeilyvarusteita monelle vuodenajalle: lumikenkiä, kaksi ilmatäytteistä sup-lautaa ja kajakkiyksikköä, kaksi rinkkaa sekä trangia ja neljä nuotiolettupannua. Jäsenenä vuokraat huokeammin hinnoin!

Muista esitellyistä toimintamuodoista voit kysyä lisää viestitse.

Yhdistyksen tiedot

PaikkakuntaVesanto
LatualueItä-Suomen Latualue
MaakuntaPohjois-Savo
AktiivisuusToiminnassa
Perustamispäivä01.01.1970
Yhdistyksen nro872
Yhdistyksen rekisterinumero
Rekisteröintipäivä
Y-tunnus

Puhelin358405774550
Sähköposti
Kotisivut
Blogi
Facebookhttps://www.facebook.com/vesannonlatu/

Toimintamuodot

Keppijumppa Kävely Lasten hiihtokoulu Lumikenkäily Melonta Metsämörri Perheliikunta Pyöräily Retkeily Sauvakävely

Yhdistyksellämme on mahdollisuudet monenlaisen toiminnan järjestämiseen matalalla kynnyksellä. Ottamalla yhteyttä ja esittämällä toiveita toiminnasta voidaan niitä lähteä miettimään yhdessä. Räätälöimme tapahtumia monenikäisille paikallisella tasolla! Kannustamme vertaisryhmätoimintaan ja yhdessä tekemiseen.

Parhaiten tavoitat meidät Facebookin meseviestillä tai perinteisellä tekstiviestillä.