Webinaarit

Tältä sivulta löydät kootusti Suomen Ladun järjestämät webinaarit ja koulutukset. Webinaarin mahdollinen tallenne lisätään kyseiseen uutiseen webinaarin jälkeen.

Kuntavaaliwebinaari 24.5.2021

Tule mukaan osallistumaan ja kysymään, puhutaan ulkoilusta! Webinaarin tavoitteena on valottaa ulkoilun merkitystä kunnassa asukkaiden hyvinoinnin lisääjänä. Samalla esittelemme viisi ulkoilua edistävää vaaliteemaamme.

Kuntavaaliwebinaari järjestetään maanantaina 24.5.klo 17-18:15 etänä Google Meetsissä.

Ilmoittaudu mukaan täällä: https://www.lyyti.in/kuntavaaliwebinaari_2021

Ulkoilun määrä on lisääntynyt pandemian johdosta ja sen merkitys kuntalaisten liikuttajana on entistäkin suurempi.

Ihmisten arjen kannalta tärkeimmät ulkoiluun ja luonnon virkistyskäyttöön liittyvät paikat ja palvelut ovat kunnissa. Kunnat voivat vaikuttaa omaehtoiseen liikuntaan ja ulkoiluun monin tavoin. Olemme keränneet ulkoilun ja luonnon virkistyskäytön näkökulmasta keskeiset teemat ihmisten hyvinvoinnin edistämiseksi kunnissa.

Suomen Ladun tavoitteena on, että jokainen löytää itselleen mielekkään ja hyvinvointia tuottavan tavan ulkoilla ja liikkua luonnossa. Luonnon hyvinvointivaikutuksista henkiselle ja fyysiselle terveydelle on julkaistu paljon tutkimuksia viime vuosina ja sen kansanterveydellinen merkitys on mittava.

Vaaleihin liittyvät verkkosivumme löydät täältä.