Webinaarit

Tältä sivulta löydät kootusti Suomen Ladun järjestämät webinaarit ja koulutukset. Webinaarin mahdollinen tallenne lisätään kyseiseen uutiseen webinaarin jälkeen.

Kohti uutta strategiaa! 5.5., 10.5., 19.5. ja 26.5.

Suomen Latu valmistelee uutta strategiaa vuosille 2022-2028. Tulevaa strategiaa on valmisteltu toimistolla ja strategiatyöryhmässä toimintaympäristöanalyysien muodossa. Järjestämme toukokuussa neljä webinaaria, joissa esitellään tässä vaiheessa löydettyjä tuloksia.

Toiminnanjohtaja Eki Karlsson esitteli tiivistetysti tuloksia järjestön kevätkokouksen yhteydessä lauantaina 24.4. Voit katsoa tallenteen täältä.

Ulkoile - Kohti uutta strategiaa ke 5.5. klo 17.30-19.00
Tule kuulemaan mitä luontoliikunnan lajeja suuri yleisö, jäsenyhdistykset ja jäsenet harrastavat tai haluaisivat harrastaa. Mitä halutaan harrastaa yhdistyksissä, mitä omatoimisesti? Miten tämä vaikuttaa yhdistysten toimintaan tulevaisuudessa? Entä miten huomioimme lapset ja perheet tällä hetkellä, entä tulevaisuudessa?

Mukana Suomen Ladusta Hanna Okkonen (aikuisliikunnan vastaava), Susanne Blomqvist (hankesuunnittelija) ja Nina Räike (koulutuspäällikkö).

Vaikuta - Kohti uutta strategiaa ma 10.5. klo 17.30-19.00
Tule kuuntelemaan esitys Vaikuta-tiimin vastuualueilla olevista toimintaympäristöanalyyseistä. Perkaamme aluksi viestinnän, brändin ja paikallisen vaikuttamisen ja lopuksi keskitymme tapahtumiin ja kampanjoihin. Luvassa paljon mielenkiintoisia huomioita myös Suomen Ladun jäsenyhdistysten toiminnan kehittämiseen.

Mukana Suomen Ladusta Panu Könönen (viestintä- ja markkinointipäällikkö), Anne Rautiainen (yhteiskuntasuhteiden asiantuntija), Saija Suominen (tapahtumasuunnittelija) ja Hanna Okkonen (aikuisliikunnan vastaava).

Osallistu - Kohti uutta strategiaa ke 19.5. klo 17.30-19.00
Oletko Suomen Ladun jäsen? Toimitko aktiivisena vapaaehtoisena? Tule kuulemaan, mitä jäsenyys tulevaisuudessa merkitsee ja miten Suomen Latu palvelee yhdistyksiään seuraavalla strategiakaudella.

Mukana Suomen Ladusta Anna-Liisa Louko (hallintopäällikkö), Anniina Iivarinen (yhdistyspalveluiden vastaava), Kirsi Uusitalo (järjestöpalveluiden vastaava) sekä Hanna Laakso (markkinoinnin suunnittelija).

Muuta mielenkiintoista - Kohti uutta strategiaa ke 26.5. klo 17.30-19.00
Tämän viimeisen toimintaympäristön kuvauksen esittelee toiminnanjohtaja Eki Karlsson. Tilaisuudessa keskustellaan mm. Suomen Ladun rahoituksen näkymistä, maahanmuutosta, sote-alueista ja niiden vaikutuksesta Suomen Latuun sekä jäsenyhdistysten toimintaan. Samalla osallistujat voivat tuoda omia tärkeitä näkemyksiään asioista, jotka pitäisi vielä huomioida kun uutta suuntaa Suomen Ladulle rakennetaan vuosille 2022-2028. Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan!